Mensen
Wij zetten ons in voor het welzijn en de voortdurende ontwikkeling van onze mensen en voor het opleiden van onze werknemers. Medewerkers worden gewaardeerd, gewaardeerd en krijgen regelmatig feedback, zodat elke werknemer een duidelijk beeld heeft van zijn of haar rol en de manier waarop hij of zij bijdraagt aan het bedrijf.
Wij verwachten van onze medewerkers dat zij integer met elkaar omgaan en hoge normen hanteren op het gebied van zakelijke praktijken en vakmanschap.
Wij ondersteunen diversiteit, eerlijkheid en gelijke kansen en streven ernaar om medewerkers te betrekken bij en te informeren over de koers van het bedrijf.
Klanten
Wij streven ernaar om langdurige relaties op te bouwen met al onze klanten en andere belanghebbenden door inzicht te krijgen in hun doelstellingen en deze in de loop van de tijd te ontwikkelen, en aan hun behoeften te voldoen.
Wij streven ernaar om een eerlijke prijs, consistente kwaliteit en betrouwbaarheid te bieden.
Wij streven ernaar de hoogste professionele en ethische normen te hanteren en zijn eerlijk, open en transparant in al onze omgang met klanten.
Leveranciers
Wij streven ernaar om sterke relaties op te bouwen en te onderhouden met belangrijke leveranciers en aannemers.
We streven ernaar leveranciers te selecteren die onze ethos delen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, kwaliteit en milieucontroles. Dit zullen we communiceren aan alle (potentiële) leveranciers.
Gezondheid en veiligheid
Wij streven ernaar de hoogste normen op het gebied van gezondheid en veiligheid te bereiken en te handhaven en een veilige en gezonde werkomgeving te bieden voor al onze activiteiten.
Wij beschikken over een actueel en effectief schriftelijk gezondheids- en veiligheidsbeleid dat regelmatig wordt herzien en bijgewerkt.
Milieu
Binnen onze groep hanteren wij een milieubeleid dat is afgestemd op de individuele
bedrijven.
Gemeenschap:
We erkennen en begrijpen het belang van de lokale gemeenschap waarin we actief zijn. We
streven ernaar onze bijdrage aan de gemeenschap te vergroten door oog te hebben voor de behoeften van lokale mensen en groepen en door ethische en maatschappelijk verantwoorde handel te bevorderen. Lokale managers hebben de vrijheid om goede doelen/non-profitorganisaties binnen de lokale gemeenschap van hun bedrijf te steunen en hieraan te doneren.