De optie ‘vóór 12.00 uur de volgende dag’ is beschikbaar voor £ 15,00. Als u een bezorging op zaterdag of dezelfde dag nodig heeft, neem dan contact op met ons kantoor, aangezien we deze service momenteel alleen telefonisch kunnen aanbieden.

Levering

Het bedrijf streeft ernaar de producten te leveren in overeenstemming met de bestelling van de klant. De bezorgopties en de prijzen voor de klant staan ​​vermeld op de website van het bedrijf en worden aan de klant meegedeeld op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. De levering vindt plaats op het adres dat de klant bij de bestelling heeft opgegeven. Het bedrijf is niet aansprakelijk voor de gevolgen van vertragingen in de levering, ongeacht de oorzaak, maar er zal alles aan worden gedaan om hieraan te voldoen. Indien een levering te laat is, dient de klant het bedrijf hiervan op de hoogte te stellen. Het bedrijf zal dan proberen te bepalen of het product is geleverd en/of wanneer de levering naar verwachting zal plaatsvinden. Het bedrijf zal, naar eigen goeddunken, de volledige bezorgkosten aan de klant terugbetalen of, indien een gewijzigde levertijd niet acceptabel is, een alternatieve bezorgoptie aanbieden. Dit zijn de exclusieve rechtsmiddelen van de klant bij te late levering.

Retourneren en annuleren

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de retourzending van foutief bestelde goederen te weigeren. Dergelijke fouten moeten binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen aan het bedrijf worden gemeld. Een redelijk verzoek tot annulering van de bestelling zal door het bedrijf niet worden geweigerd. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om administratiekosten in rekening te brengen van maximaal 25% van het factuurbedrag indien de goederen reeds zijn verzonden. Indien een levering te laat is, dient de klant het bedrijf hiervan op de hoogte te stellen. Het bedrijf zal dan proberen te bepalen of het product is geleverd en/of wanneer de levering naar verwachting zal plaatsvinden. Het bedrijf zal, naar eigen goeddunken, de volledige bezorgkosten aan de klant terugbetalen of, indien een gewijzigde levertijd niet acceptabel is, een alternatieve bezorgoptie aanbieden. Dit zijn de exclusieve rechtsmiddelen van de klant bij te late levering.

Schade of defecte producten

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de goederen direct na ontvangst te inspecteren. Elk gebrek aan het product dat bij redelijke inspectie zichtbaar is, moet binnen 4 dagen na ontvangst worden gemeld. In dat geval zal het bedrijf, naar eigen goeddunken, het product en de verzendkosten kosteloos vervangen of de aankoopprijs terugbetalen. Indien een levering te laat is, dient de klant het bedrijf hiervan op de hoogte te stellen. Het bedrijf zal dan proberen te bepalen of het product is geleverd en/of wanneer de levering naar verwachting zal plaatsvinden. Het bedrijf zal, naar eigen goeddunken, de volledige verzendkosten aan de klant terugbetalen of, indien een gewijzigde levertijd niet acceptabel is, een alternatieve leveringsoptie aanbieden. Dit zijn de exclusieve rechtsmiddelen van de klant bij te late levering.